Thursday, September 1, 2011

ececeh, Mr. Stalker aku sorang nie..

Tipu bukan kemaen. Told me before that you don't have any gurlfriend, but there you go.. Ingat kau sorang je suka stalk, I'm a stalker too la bro..
So, congratulations to me because finally able to find your blog. Bace punye bace, kantoi ade gurlfriend!
Piirah.. Nak tipu, Azwa Maliza konon.. Haha.. So, happyla seeing ma old friend ni change waaaay than I've ever expected! And I dah lama ade fb okay, sorry siket. Last time, me using gedik gedik name so memangla tak jumpa. Haha.. Ape la..

So, too ma new long lost friend, happy living your life to the fulest in SEMASHUR and be the best la in your SPM, kan headboy kan? Tak kan tak nak jadi best student?! So good luck and jangan nak duk tipu kawe kate takde gurlfriend! Jelas sampai tak payah nak suluh lampu dah! bahahahaha. Plus, thanks a lot la, because as far as I found you and started contacting you, you never stop giving useful advised to be a great muslimah! I've watched Wardina Safiyyah video saying that "kalau kita ingin berubah jadi baik, orang-orang baik akan datang kepada kita." So, don't be too perasan la, okay fine. Kau memang baik and I support you in anyway and a very BIG thanks to you because helping me to change to a better!


Muhammad Mustaqim Kamarauzaman
(this is the only pic that aku rase muka kau tak poyo sangat)

Okay, I had revealed my Mr. Stalker, so dah tak best la kan if I've wanted to use that nickname again.. But never mind laa.. As long as there is no new Mr. Stalker, I'll be using it. If there is one in the future, kau dah trurun pangkat la ye Mr. Stalker!!!

another day, another story, another me,

by a teenage gurl who is soo happy dapat kantoi kan her Mr. Stalker's secrets,

wawa cyrus

muahmuah xoxo

2 comments:

  1. assalamualaikum akak WAWACYRUS... Da taw kan citer sbnarnye? Kan? Jadi seriously I'm not a LIAR k? Kamu kena blajar byk lagi mcmne nak stalking ni, bace xhabis. hahaha.. Tak nak declare WAR. Kite baru j bwat perjanjian damai kan? Hmmphh.. Sabar je la dgn kamu ni. Btw, Mr.stalker kamu tu x membantu kamu pun jadi baik. Tapi. Allah yg izinkan kerana HIDAYAH milik Allah SWT. You should thank to HIM. Ok ma old friend.. Be a good muslimah. That's for yourself, family and husband. Finally kau jumpa jgk blog aku. Hahaha.. Congrats!!!! hooray.. hahaha.. Da la, makin byk perkara lagho aku ckp nie. Ape2 pun, I'm Sooooooooo ssoooorryyyy. k? Wassalam WAWAMANIAC!!

    ReplyDelete
  2. Wassalam mamat half liar n half gedik! haha.. kan dh deal ngan aku nk pnggil Azwa, tak mau ar wawa.. sume orng pnggil aku wawa.. cukupla, aku mintak budak kajang panggil aku Azwa.. haha.. kay2, damai is better.. karang ade orng terase2 hati ni, susah siket.. aku dah malas dah nak pujuk! n yeah, thanks to HIM, insyaallah I'll be better.. bai abg headboy!

    ReplyDelete